جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تعطیلی نماز جمعه

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی و استانی کرونا و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان همدان، به جهت حفظ سلامتی نمازگزاران و مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، نماز جمعه این هفته در سراسر استان اقامه نخواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار استان همدان، با اشاره به استمرار روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا در استان همدان، اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد ملی و استانی کرونا و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان همدان، به جهت حفظ سلامتی نمازگزاران و مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، نماز جمعه این هفته در سراسر استان اقامه نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی، یادآور شد: از مردم عزیز همدان می‌خواهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن کمک به قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس، زمینه برگزاری مجدد مراسم‌های مذهبی و نمازهای جمعه را فراهم کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با فوت ۱۸ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۹۲۱ نفر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha