سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ره توشه انتخابات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از تهیه و انتشار «ره توشه» ویژه انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از تهیه و انتشار ره توشه ویژه انتخابات خبر داد.

وی با اشاره به ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان و فعالیت های تبلیغی طلاب و مبلغان گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری می باشیم، ره توشه ویژه انتخابات با هدف روشنگری و بیان ویژگی های فرد اصلح از دیدگاه قرآن، روایات و اندیشمندان سیاسی، امام راحل عظیم الشان، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید توسط گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه و منتشر شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان موضوعات ره توشه ویژه انتخابات اظهار داشت: این ره توشه شامل هفت عنوان مقاله با موضوعاتی همچون، وظایف مبلغان در تبلیغ انتخابات ریاست جمهوری، وظایف و اخلاق انتخاباتی مردم، پرسش و پاسخ های انتخابات، علل و آثار مشارکت حداکثری در انتخابات از نگاه امامین انقلاب، موانع پیشرفت انقلاب اسلامی، حضور در انتخابات از نگاه قرآن و منشور اخلاقی انتخابات می باشد.

عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: از روحانیت معظم و مبلغان گرامی نیز انتظار میرود بر اساس رهنمود های نورانی امام راحل و مقام معظم رهبری، مردم فهیم و قدرشناس را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند و با برشمردن ویژگی های رئیس جمهور شایسته، مسؤولیت الهی خود را به انجام برسانند.

علاقه مندان جهت دانلود فایل ره توشه اینجا کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha