پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: بصیرت ملت شریف ایران از جنس مکتب سلیمانی هاست و این امر بدیهی و فراموش ناپذیر است.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با تاکید بر ضرورت بهره گیری از شب های قدر، گفت: ان شاءالله با دعاهایی که ایام قدر خوانده می‌شود، مشکلات مسلمانان و همه مردم دنیا حل شود.

وی ادامه داد:  اهمیت شب قدر به حدی است که ائمه اطهار(ع) بر احیای این شب حتی در حالت بیماری نیز سفارش کرده‌اند و از مومنان خواسته‌اند در این شب‌ها تا صبح به راز و نیاز با خدا بپردازند.

امام جمعه بویین زهرا اظهار کرد: احیای شب قدر به منزله معامله حقیقی و مخلصانه انسان با خداوند متعال و کیفیت در عمل به دستورات الهی است، نه کثرت در آن.

وی اظهار کرد: رزقی که در شب قدر به انسان عطا می شود، رزق قرآن و ولایت است و با درک معرفت این امر میتوان به حیات طیبه دست پیدا کرد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به مسائل روز منطقه پرداخت و بیان کرد: برخی آقایان پس از شکست های پی در پی در مذاکرات در صدد مقصر جلوه دادن شخصی هستند که نماد مقاومت و محبوبیت مردمی است.

وی ادامه داد: بصیرت ملت شریف ایران از جنس مکتب سلیمانی هاست و این امر بدیهی و فراموش ناپذیر است.

حجت الاسلام  رضوانی عنوان کرد:  انفجار در تاسیسات اتمی دیمونا در رژیم اشغالگر قدس مربوط به موشک ایرانی نبوده و اسرائیل باید همچنان منتظر سیلی سخت ایران باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha