سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر شما/ کمک‌رسانی خواهران طلبه جهادی استان گیلان در مبارزه با کرونا

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تبلیغ و اطلاع رسانی ۱۵۰ بانوی فعال دینی فرهنگی استان در راستای جذب خواهران علاقمند به حوزه علمیه این استان خبر داد .

اکرم مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه تعداد ۱۵۰ بانوی فعال دینی، فرهنگی و اجتماعی در راستای تبلیغ و اطلاع رسانی نحوه ورود بانوان به حوزه علمیه لرستان فعالیت دارند، گفت: بانوان فعال دینی، فرهنگی و اجتماعی که از آن ها به عنوان کنشگران فرهنگی اجتماعی یاد می شود با تبلیغ حضوری البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و تبلیغ در فضای مجازی در راستای پذیرش حداکثری خواهران مومن و علاقمند به حوزه فعالیت تبلیغی دارند. 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه به صورت مستمر و متناوب کارگاه های توجیهی در فضای مجازی برای بانوان کنشگر فرهنگی اجتماعی استان لرستان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: مخاطبین این کارگاه ها مدیران و مربیان فرهنگی، مدیران و مربیان انجمن های اسلامی، مدیران و مربیان کانون های مساجد، مدیران و مرییان پرورشی مدارس و مربیان حلقات صالحین بسیج بوده اند . 

مهرابی ادامه داد: در کارگاه های مجازی برای خواهران کنشگر فرهنگی اجتماعی مباحثی همچون نیاز انسان به دین و سیره اهل بیت (ع) ،نقش حوزه های علمیه در گسترش معارف اسلامی،اصول و شرایط دعوت به حوزه های علمیه ،مخاطب شناسی،مهارت های ارتباط با نوجوانان و جوانان جهت جذب به حوزه و ... بیان و تشریح شده است . 

وی در پایان یادآور شد: ثبت نام خواهران علاقمند به حوزه های علمیه در لرستان نیز همزمان با سراسر کشور تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد و ۱۳ مدرسه علمیه خواهران در لرستان آماده پذیرش و ورود  خواهران علاقمند به حوزه هستند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha