پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زهره برقعی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی گفت: گزینه احتمالی مدیریت جامعة الزهرا سرکار خانم زهره برقعی از اساتید برجسته این مجموعه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد دیانی  در همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید جامعة الزهرا سلام الله علیها گفت: کار معلمان کار انبیاست به ویژه اگر معلم، معلم حوزه باشد زیرا مأموریت حوزه ادامه رسالت و تعهد پیامبران است.

سرپرست جامعة الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: با توجه به مشکلات آموزشی در ایام کرونا کار و رسالت معلمان و اساتید مهم تر و سخت تر می باشد.

عضو هیئت امنای جامعة الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: مسئولان امر در تلاشند مدیری توانمند و آشنا به فضای جامعة الزهرا علیهاالسلام معرفی نمایند؛ در این زمینه با مقام معظم رهبری نیز مشورت شده است  و دیدگاه ایشان این است که مدیریت این نهاد حوزوی از سوی بانوان ترجیح دارد.

وی ادامه داد: گزینه احتمالی مدیریت جامعة الزهرا سرکار خانم زهره برقعی از اساتید برجسته این مجموعه می باشد.

عضو هیئت امنای جامعة الزهرا سلام الله علیها اظهار کرد: ما به عنوان مربیان جامعة الزهراء باید مسئولانه و متعهدانه از جهت علمی، تربیتی واخلاقی برای تربیت طلاب تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به سالروز  گرامیداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: شهید مطهری در کتاب انسان و ایمان عبارتی دارند و آن این است که: علم به ما روشنایی و توانایی و ایمان، عشق و امید و گرمی می بخشد؛ علم ابزار می سازد و ایمان مقصد، علم سرعت می دهد و ایمان جهت، علم توانستن است و ایمان خوب خواستن، علم می نماید که چه هست و ایمان الهام می بخشد که چه باید کرد، علم انقلاب برون و ایمان انقلاب درون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناصر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    7 4
    گامی مثبت در جهت حضور موثر بانوان طلبه در عرصه مدیریتی و شکل گیری جایگاه اجتماعی انها