پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقه ماه و راه

حوزه/ هم زمان با ماه مبارک رمضان، ماه دعا و نیایش، «مسابقه ماه و راه» با محوریت دعای ۴۴ صحیفه سجادیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در ایام با برکت ماه مبارک رمضان، بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در راستای ترویج نهضت ملی صحیفه خوانی و نشر فرهنگ و معارف صحیفه سجادیه، در صدد برگزاری دعای ۴۴ صحیفه سجادیه تحت عنوان «مسابقه ماه و راه» می باشد.
بر اساس سند چشم‌انداز و راهبردهای حوزه آموزشی و فرهنگی و مطابق برنامه‌های مؤسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، یکی از فعالیت های این بنیاد، برگزاری مسابقات در سطوح مختلف عموم جامعه است.
به برکت و میمنت این ماه شریف، اولین مسابقه ملی و سراسری معارف و فرهنگ صحیفه سجادیه، بر اساس مضمون و ترجمه دعای ۴۴  صحیفه سجادیه که مرتبط با ماه مبارک رمضان است برگزار می شود.
در این دعا حضرت، سالکان، عابدان و ملتمسان از درگاه الهی را نسبت به بهره مندی هر چه بیشتر از این ماه  آشنا می کنند و نسبت به مراقبات این ضیافت الهی و شکل دادن شخصیت و روح آدمی با استفاده از ظرفیت های ماه مبارک رمضان توصیه هایی را می فرمایند.
جهت بهره گیری و آشنایی بیشتر از معارف دعای چهل و چهارم صحیفه می توانید با مراجعه به وبگاه و کانال بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در شبکه اجتماعی ایتا و تلگرام، از فایل های صوتی و تصویری حجت الاسلام وافی استفاده کرده و در این مسابقه شرکت نمایید.   


آدرس کانال بنیاد در شبکه اجتماعی ایتا:  http://EITAA.COM/BONYAD_SAHIFEH
آدرس کانال بنیاد در شبکه اجتماعی تلگرام:  https://t.me/sahifeh_sajjadiyeh
آدرس وبگاه بنیاد در شبکه اینترنت:  https://ssif۱.ir
آیدی بنیاد در شبکه اجتماعی ایتا:  https://eitaa.com/khanekhorshid

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha