سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روز قدس

حوزه/ حوزه علمیه کردستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در بیانیه ای آورده است: روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، حوزه علمیه کردستان بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«... واَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنین» سوره آل عمران، آیه ۱۳۹

روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در مواجهه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است. تعیین آخرین روز از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خود بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و آزادی خواهان جهان برای انزوا و نابودی نظام سلطه و ایادی آن است که زمینه را برای شکوفایی بیش از پیش این تمدن الهی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌کند.

حوزه‌ علمیه استان کردستان ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همراه با امت اسلامی و مردم غیور ایران بزرگ، ضمن اعلام انزجار از مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، پایان اپیدمی و همه‌گیری استکبار و استبداد را از خداوند منان طلب کرده و در راه نیل به اهداف این آرمان و تحقق وعده الهی زیر سایه زعامت رهبری معظم انقلاب اعلام آمادگی می‌نمایند

مدیریت حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha