پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تسلیت

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی در پیامی، درگذشت آیت الله حاج میرزا علی کاتبی مرندی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پیامی، درگذشت آیت الله حاج میرزا علی کاتب مرندی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ».

ارتحال عالم بزرگوار حضرت آیت الله آقای حاج میرزا علی کاتبی مرندی مایه تأثر دوستداران گردید. آن عالم وارسته از یادگاران دو حوزه ارزشمند نجف و قم بود که در عمری با برکت نزدیک به یک قرن توانست با استفاده از اساتید برجسته علمی و اخلاقی حوزه در راه اعتلای مکتب تشیع گام بردارد. امید است خداوند متعال خسارت فقدان این عالم بزرگوار را که در ایام لیالی قدر دار فانی را وداع گفت به فضل و کرم خویش جبران نماید.

اینجانب به نمایندگی از همکاران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان این مصیبت را به ساحت مقدس امام عصر “عجل الله تعالی فرجه الشریف”؛ مقام معظم رهبری "مدظله العالی" ، حوزه‌های علمیه، به ویژه حوزه آذربایجان و خانواده مکرم آن فقید تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدی مسئلت می‌نمایم که به برکت این شب‌های قدر با آقا امیرالمؤمنین"علیه‌السلام" محشور گرداند.

سید ابوالفضل موسوی آقداش

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha