پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی

حوزه/نماینده جنبش جهاد اسلامی، شکست رژیم صهیونیستی در منطقه را پیروزی تمام جهان اسلام بر تمام استعمارگران توصیف کرد و گفت: امام خمینی (ره) و دیگر علمای جهان اسلام از سال‌ها پیش حامی فلسطین بودند و نامگذاری روز قدس آغاز ماجرا نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در این کنگره که در حال برگزاری است، خواستار حساسیت همه فرزندان امت اسلامی در برابر پروژه عادی سازی روابط با اسرائیل شد و گفت: امت اسلامی باید با قدرت در مقابل عادی‌سازی این روابط بایستند و مبارزه و روشنگری کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که مدعی عدالت‌خواهی در جهان هستند، نمی‌توانند در برابر مسأله فلسطین، یهودی‌سازی قدس شریف و غصب سرزمین‌های اسلامی بی‌تفاوت باشند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی اشغال فلسطین را پروژه استعماری ارزیابی کرد و افزود: این پروژه در ابتدا به وسیله انگلیس و سایر کشورهای استعمارگر آغاز شد و هدف آنها از این طرح به دست آوردن برخی منافع مادی و سیطره این رژیم بر کشورهای اسلامی بود.

ابوشریف نتیجه مبارزه با اسرائیل را پیروزی نهایی آرمان قدس شریف دانست و ادامه داد: باید خود را به سلاح ایمان و تجهیزات جنگی مجهز کنیم؛ اسرائیل رو به افول است و شکست رژیم غاصب صهیونیستی به معنای پیروزی تمام امت اسلامی بر استعمارگران خواهد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی آغاز مبارزه امام خمینی (ره) با اسرائیل را از دوران پهلوی دانست و گفت: ایشان مانند سایر علما و مراجع کشورهای اسلامی، حامی فلسطین بودند؛ نامگذاری روز قدس، آغاز حمایت امام خمینی (ره) از فلسطین نبود؛ موضع ما در زمینه قدس شریف فطری و عقلانی است و کسی که چنین موضعی را درباره صهیونیسم نداشته باشد مسلمان نیست.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha