پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماه رمضان

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانة الرسول(سلام الله علیها) یزد از برگزاری جشنواره «بانوی هنرمند و کدبانو» خبر داد.

خانم الهام احمدی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد بیان کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان، فعالیتهای فرهنگی از جمله برگزاری جلسات مجازی انس با قرآن کریم با همکاری طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) یزد در حال انجام است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) یزد ادامه داد: جزءخوانی قرآن کریم، تفسیر یک آیه از قرآن، دعای مخصوص هر روز و شرح آن، بیان احکام مبتلابه، قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، برگزاری مسابقه هفتگی دعای ابوحمزه، قرائت دسته جمعی دعای افتتاح، برگزار می شود.

احمدی در ادامه افزود: برگزاری جشنواره غذایی برکت از دیگر برنامه های اجرا شده بود که با استقبال خوب طلاب روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره، طلاب با شعار «طلبه یعنی یک بانوی هنرمند و کدبانو»  به آموزش دستورپخت و معرفی غذای سالم، مقوی و کم هزینه، مناسب ماه مبارک رمضان می پردازند، اضافه کرد: طلاب کدبانو، فیلم و عکس از هنر آشپزی خود را در گروه قرار می دهند تا دیگران هم بهره مندشوند و سفره های افطار را هر روز نذر یکی از حضرات معصومین(علیهم السلام) می کنند تا برکت و معنویت خاصی داشته باشد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) یزد خاطرنشان کرد: در روز عید سعید  فطر به برگزیدگان این جشنواره، به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha