پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پاک کردن پرچم رژیم صهیونستی از پیاده روی گلزار شهدای ارومیه

حوزه/ پرچم رژیم صهیونستی که به همت جمعی از طلاب ارومیه در پیاده روهای گلزار شهدا کشیده شده بود، توسط افراد ناشناس پاک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، طلاب ارومیه در هفته های گذشته در حین غباروربی از گلزار شهدا، پرچم رژیم کودک کش صهیونستی را هم در پیاده روی گلزار شهدا کشیده بودند تا هر کسی خواست به زیارت شهدا برود از روی آن رد شود اما در روز های اخیر این پرچم توسط افرادی ناشناس پاک سازی شده است.

مدیر عامل آرامستان های ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه با اشاره به این که در هفته های گذشته در سه نقطه از باغ رضوان یعنی ورودی گلزار شهدا و محوطه مقبره حجت الاسلام و المسلمین حسنی، پرچم آمریکا و رژیم صهیونستی توسط طلاب بسیجی ارومیه، بر روی زمین منقش شده بود، اظهار داشت: در لیالی قدر پرچمی که در محوطه مقبره حجت الاسلام و المسلمین حسنی کشیده شده بود توسط افرادی ناشناس برای دامن زدن به اختلافات در آستانه انتخابات پاک سازی شده است و بعد از این که گزارش آن به دست ما رسید، دستور دادیم سریعا دوباره این پرچم در آن جا منقش شود.

وی در پاسخ به این که با توجه به وجود دوربین های مدار بسته در آرامستان ارومیه، آیا نمی توان افراد پاک کننده این تصویر را شناسایی کرد؟، گفت: محوطه ای که پرچم رژیم صهیونستی در روی زمین منقش شده بود، فاقد دوربین است و امکان شناسایی هم وجود ندارد.

حجت الاسلام امیر عباس عابدینی در پاسخ به مطالبه اهالی رسانه مبنی بر پاسخگویی مدیران آرامستان ارومیه در قبال این امر هم بیان داشت: متولی گلزار شهدا بنیاد شهید است و طبیعتا افرادی که می خواستند پرچم و یا هر نقشی را آن جا منقش کنند باید از بنیاد شهید اجازه می گرفتند و در تماسی که با مدیران این مجموعه داشتیم آن ها نیز از این مسئله اظهار بی اطلاعی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شایسته بود عده ای بجای دامن زدن به این مسئله و بولد کردن آن که نتیجه ای جز اختلاف افکنی ندارد، به کشیدن این پرچم در آن منطقه اهتمام می ورزیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha