سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 956959
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
حجت الاسلام رضوانی قزوین

 حوزه / رزمایش توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه بویین زهرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در رزمایش توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه بویین زهرا برگزار شد، گفت: دین  مبین اسلام به مسائل اجتماعی و مسئولیت‌های اجتماعی بسیار اهمیت داده است و تمام این همدلی‌ها و مشارکت‌های عمومی نشانه اهمیت دین داری و اخلاق مداری ملت بزرگ ایران اسلامی است که در هیچ جای دنیا نمی‌توان نمونه آن را دید.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای قشر نیازمند جامعه شده که رسیدگی به این بخش از جامعه یک ضرورت مهم و حیاتی است.

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بویین زهرا

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: خداوند در آیات متعددی مومنان را به انفاق ترغیب می‌کند و دستور اسلام بر مواسات، همدلی و انفاق است.

وی اظهار کرد: با درگیر شدن جامعه به بیماری کرونا و آسیب دیدن اقتصاد و معیشت برخی افراد، نیاز به همدلی و مواسات در جامعه بیشتر شد و رزمایش کمک مومنانه در این راستا مورد توجه قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ملت بزرگ و نوعدوست ایران اسلامی در تمامی بحران‌ها به ویژه در رزمایش مواسات مومنانه  جلوه‌ها زیبا و فراموش نشدنی رقم زدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha