سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
الشيخ منير المعتوق

حوزه/ دبیرکل جریان همبستگی اسلامی کویت پیروزی‌های روز افزون محور مقاومت را به دلیل بیداری ملت‌ها و شناخت دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین معتوق دبیرکل جریان همبستگی اسلامی کویت، در دومین روز از برگزاری کنگره قدس شریف در قم، وجود اسرائیل را در معرض تهدید توصیف کرد و گفت: نابودی اسرائیل نزدیک است.


حجت‌الاسلام والمسلمین معتوق،  محور مقاومت را دارای دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی عنوان کرد و اظهار داشت: محور مقاومت امروز در جهان می‌درخشد؛ با وجود اتحادی که دشمنان اسلام علیه جبهه مقاومت تشکیل داده‌اند، هر روز با شکست جدیدی روبه‌رو می‌شوند.


وی پیروزی محور مقاومت را حاصل بیداری ملت‌ها و شناخت دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: مردم قدس شریف در غزه قیام کرده اند، انتفاضه دیگری را برپا کرده اند. با وجود همه توطئه ها شاهد این انتفاضه هستیم. براساس ایمانی که به خدای متعال  و اعتقاد به اسلام داریم برای عزت، شرف و آزادی سازی قدس با هم متحد شویم.


دبیرکل جریان همبستگی اسلامی کویت تصریح کرد: آزادی قدس بسیار نزدیک است، در آستانه نابودی اسرائیل هستیم؛ مطمئن هستیم جهان به سمتی حرکت می کند که خداوند آن را می خواهد، روزی که جهان پس از عدل خواهد شد. جهان به این سمت در حال حرکت است و هیچ کس و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند مانع آن شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha