جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهردار شیراز

حوزه/ شهردار شیراز از رونمایی ۲۰ عنوان کتاب در هفته شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حیدر اسکندر پور عصر چهارشنبه، در مراسم افتتاحیه هفته شیراز که در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال در هفته شیراز رویکرد متفاوتی داریم، اظهار کرد: شیراز جایگاه والایی در هنر و اندیشه ایران دارد.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه شیراز، تولیدات فرهنگی در حوزه هنر، موسیقی و ... را در این هفته ارائه خواهیم کرد، به این صورت که برای نخستین بار امسال تولیداتی را در حوزه فرهنگی به مردم شیراز تقدیم خواهیم کرد، از جمله در مکتب شیراز سال های سال بود که کار جدی نکردیم از این رو بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه مکتب شیراز  در هفته شیراز رونمایی خواهیم کرد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در ادامه رونمایی از کتاب هایی که در هفته شیراز صورت خواهد گرفت، بیش از ۲۰ عنوان کتاب دیگر تا مرداد ماه رونمایی خواهد شد، قطعا کار ماندگاری خواهد بود که با مشارکت همه دستگاه های فرهنگی استان انجام شده است

وی عنوان کرد: شهر های بزرگ معمولا دارای سرود ویژه هستند، همان گونه که ما سرود ملی را داریم، شهر های ملی در دنیا دارای سرود ویژه برای شهر خود هستند، از این رو در روز پایانی هفته شیراز سرود شیراز را تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha