پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آتش سوزی پالایشگاه صهیونیست‌ها، فرود موشک به نزدیکی تاسیسات دیمونا نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در آسیب پذیرترین شرایط خود است، اظهار کرد: فروپاشی اسرائیل غاصب نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عصر چهارشنبه در حاشیه دومین کنگره بین المللی قدس شریف، و رونمایی از کتاب «فلسطین فی وجدان علما»، گفت: در سال‌های اخیر جبهه مقاومت، روحیه جدیدی در کالبد نیمه جان حرکت فلسطینیان ایجاد کرده است و از مرحله انتفاضه با تجهیز به موشک حرکت کردند و این حرکت بسیار بزرگی است که در سال های اخیر رقم خورده است.

وی افزود: امید به آزادی قدس در آینده نزدیک هر روز بیشتر شده است و نشانه های فروپاشی این رژیم زودتر از زمان پیش بینی شده در حال نمایان شدن است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: آتش سوی پالایشگاه صهیونیست‌ها، فرود موشک به نزدیکی تاسیسات دیمونا، آتش سوزی در نزدیکی فرودگاهی در اسرائیل نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در آسیب پذیرترین شرایط خود است و معتقدیم اگر اتحاد جبهه مقاومت به شکلی که اتفاق افتاده است، ادامه پیدا کند ، شاهد فروپاشی این رژیم غاصب در آینده نزدیک هستیم.

وی ادامه داد: از کانال هایی شنیده‌ایم که کسانی که سرزمین های فلسطینیان را غصب کرده اند چون از آینده و تحولات کنونی احساس آرامش و امینت نمی کنند، در حال بازگشت به کشورهای خود هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل قتل عام زنان و کودکان به رژیم کودک کش مشهور شده‌است و متاسفانه این جنایت‌ها به صورت روزانه ادامه دارد.

وی عادی سازی روابط با اسرائیل را اقدامی خیانتکارانه دانست و گفت: مسلمانان پیش از ایجاد غده سرطانی اسرائیل در کنار هم در آرامش زندگی می کردند ولی با یک نقشه استعماری شروع، غربی‌ها به خرید زمین های مسلمانان در فلسطین کردند وبه دلیل عدم آگاهی و بصیرت مسلمانان، بر سرزمین اسلامی و قبله مسلمانان تسلط پیدا کردند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: در سال‌های اخیر معامله قرن توسط رییس جمهور آمریکا مطرح شد و این خیانت دیگری به مردم مظلوم و آواره فلسطین و قبله اول مسلمانان بود.

وی اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیلی را دیگر خیانت سال های اخیر علیه قدس شریف دانست و اظهار کرد: این خیانت‌ها، غم‌های جانکاهی است که متوجه جهان اسلام شده است و به این راحتی نیز نمی شود از آنچه که بر مردم فلسطین گذشته عبور کرد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کرد: در جریان صلح کمپ دیوید و هم در موارد دیگر، برخی از سران کشورهای اسلامی و عربی دچار نوعی خودباختگی شدند و دست ها را به علامت تسلیم در برابر ابرقدرتها بالا بردند و آنچه که بر آنها دیکته کردند امضا کردند و با یک دیپلماسی فرمایشی تمام امتیازات را به دشمن دادند و با این اقدام دشمن را برای ادامه جنایت های خود جسورتر کردند.

وی گفت: عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسرائیل، رسوایی و فضاحت  بسیار بزرگی بود که نفاق درونی خود را آشکار کردند و با اعلام رسمی ارتباط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیسم برخلاف سفارت قرآن دست دوستی با این رژیم غاصب دراز کردند.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، این ننگ عادی سازی روابط با رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل هیچ‌گاه از دامن این کشورها پاک نخواهد شد.

عضو هیئت ئیسه مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از علمای جهان اسلام در دفاع تمام قد از مساله فلسطین و قدس و محکومیت رژیم صهیونیستی گفت: باید مراکز پژوهشی فتواها و بیانیه‌های علما و موسسه‌های جهان اسلام که نسبت به مسائل فلسطین دغدغه مند بودند، جمع آوری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha