جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ سردار! دوباره می­‌خواهی یک تنه جور بی همتی و غفلت ما را بکشی؟ دوباره که نه صدباره سینه‌ات را سپر بلای مقتدایت کرده‌ای؟ دوباره پر طنین­‌تر از قبل در کوس رسوایی کوردلان و ظالمان دمیدی؟ و دوباره خجالت زده‌­مان کردی، چرا که باز می­‌بینیم به گرد پایت هم نمی­رسیم.

خبرگزاری حوزه | یک بار دیگر سردار دلها با اقتدار و صلابتش وارد میدان می‌شود؛ چراکه احساس نیاز می ­کند.

حالا دوباره آیه شریفه «وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿آل عمران_۱۶۹﴾/ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند» را در قلب هایمان مرور می‌کنیم و یقین به «صدق الله العلی العظیم» در قلب­مان مستحکم‌­تر از همیشه رسوخ می­کند.

حالا چطور و با چه واسطه، بماند؛ ولی این طرف قضیه را دقت کردی؟ دوباره همه جا پر شده از یاد نام او. دوباره به یاری ولی‌اش برخاسته است. دوباره آمده است تا در بزنگاه انتخابات نقش مقلب القلوبی خویش را در مقابل چشمان بهت زده‌ی دوست و دشمن به منصه ظهور برساند و می­دانیم و بارها آزموده­ایم که تا بیاید دشمنان و بدخواهان عقب می­‌نشینند؛ نه به اختیار بلکه از آن جهت که می­ دانند:

«ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست  //  عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری»

سردار! دوباره می­خواهی یک تنه جور بی همتی و غفلت ما را بکشی؟ دوباره که نه صدباره سینه‌ات را سپر بلای مقتدایت کرده‌ای؟ دوباره پر طنین­‌تر از قبل در کوس رسوایی کوردلان و ظالمان دمیدی؟ و دوباره خجالت زده‌­مان کردی، چرا که باز می­‌بینیم به گرد پایت هم نمی رسیم.

و رهبرم چه جانانه در مقام شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفت و خدمات سردارش را پاس داشت و با گفتارش هرچه دشمنان داخلی و خارجی رشته بودند تبدیل به تلی از پنبه که نه بلکه غباری محو شده در فضا نمود.

حاج قاسم؛ تو که نامزد گلوله‌ها بودی و حسن انتخاب آن گلوله­ ها حاصل سال‌ها دلدادگی­ و شیدایی تو برای شهادت بود و اما اکنون با حضورت در فضای انتخابات امسال، سنگینی بار وظیفه و حساسیت این پیچ تاریخی را به نامزدهای ریاست جمهوری گوشزد کردی تا بدانند که سرخی فرش­های ساختمان ریاست جمهوری از خون شهداست.

شهدایی که زنده­ اند و بیناتر و  تواناتر از قبل در صحنه ­ی دفاع از حریم ولایت به میدان عمل ورود خواهند نمود و سزای منافقان و مماشات کنندگان با دشمن نظام و انقلاب را کف دستش خواهند گذاشت.

و همین‌طور ملت ایران نیز بدانند که خالی کردن میدان، یعنی پشت کردن به آرمان حاج قاسم و چراغ سبز نشان دادن به دشمنی که داعش آیینه ­ی هویتش بود؛ دشمنی که بارها و بارها ثابت کرده است که اگر بتواند از هیچ قساوتی در حق ما کوتاهی نخواهد کرد.

مواظب باشیم ویروس کرونا و ویروسی خطرناکتر از آن به نام بی­بصیرتی فضای انتخابات را در پس پرده غفلت مدفون نسازد.

برای انتخاب اصلح معیارها را از کلام و منش حاج قاسم می­توان شناخت برای رسیدن به ایرانی آزاد و آباد باید به دنبال شخصیتی باشیم که به سردار محبوبمان شبیه­تر باشد تا عزت و اقتدار ملت ایران به یغما نرود و امنیت و اقتدارمان در سایه ­ی اسلام واهل بیت (علیهم السلام) حفظ گردد و از همه مهمترلبخند رضایت مهدی زهرا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بدرقه ­ی راهمان شود.

     

آزاده ابراهیمی فخاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاحسین IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    یاد امام و شهدا زنده باد، که همیشه در بزنگاه‌های سخت، ما را تنها نمی‌گذارند. جالب بود. موفق و سربلند باشید.
  • مهدی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 16
    عالی و جذاب
  • طلبه IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    بسیارعالی.انشالله شفاعتشان شامل حالمان شود
  • دهقانی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    احسنت، حقیقتا شهدا زنده‌اند و بقای انقلاب ما بواسطه‌ی یاری و خون پاک آنهاست. خون سردار مانند وجودش آنقدر با برکت است که تا سال‌ها انقلاب را پشتیبانی خواهد کرد
  • مهری یزدان پناه IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 1
    خانم ابراهیمی عزیز سلام مواظب باشیم ویروس کرونا و ویروسی خطرناکتر از آن به نام بی­بصیرتی فضای انتخابات را در پس پرده غفلت مدفون نسازد بسیار مطالب خوب و قابل درک و فهم و مناسب ایام انتخابات
  • مجید IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    خیلی عالی واقعا زنده بودن شهدا را ثابت کردید با این بیان گویا وشیرین موفق باشید
  • علاالدینی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    بسیار مناسب امروز جامعه ما. موفق باشید
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    2 0
    سلام مطالب ناپخته بود و باید با دقت بیشتری کلمات را استخدام کنید... لطفا خبرگزاری حوزه در نشر اخبار بیشتر دقت کند...