پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اهدا تبلت دفتر امام جمعه همدان

حوزه/ مسئول اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به فعالیت‌های دفتر نماینده ولی فقیه در استان در راستای خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار، گفت: امیدواریم با ترویج و گسترش فعالیت‌ها و کارهای خیر، هیچ دانش آموزی از درس و تحصیل باز نماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز با حضور نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان و اداره آموزش و پروش همدان تعداد چهار دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

در این مراسم حجت الاسلام سجاد مهدوی، مسئول اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تاکید بر اینکه باید شرایط و زمینه تحصیل همه دانش آموزان در شرایط کرونا فراهم شود، اظهار داشت: بعد از اعلام نیاز مدارس نسبت به نداشتن تبلت تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس شهر همدان، این تعداد تبلت خریداری و امروز تقدیم دانش اموزان عزیز شد.

وی با بیان اینکه باید مراقب آسیب های فضای مجازی نیز باشیم، گفت: دانش آموزان و خانواده ها باید نسبت به استفاده صحیح و سالم از ابزار دیجیتال و خصوصا اینترنت و فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند و در مسیر درست از این ابزار بهره ببرند.

جچت الاسلام مهدوی با اشاره به فعالیت‌های دفتر نماینده ولی فقیه در استان در راستای خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار، خاطر نشان کرد: امیدواریم با ترویج و گسترش فعالیت‌ها و کارهای خیر، هیچ دانش آموزی از درس و تحصیل باز نماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha