جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تخصصی روش مواجهه با نهج البلاغه در اندیشه رهبر انقلاب

حوزه/ به همت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد، دوره تخصصی روش مواجهه با نهج البلاغه در اندیشه آیت الله خامنه‎ای(مدّ ظلّه العالی) برگزار می‌شود.

به گزارش گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، کتاب ارزشمند نهج البلاغه، با اقیانوسی از معارف ناب اسلامی، می‌تواند زمینه رشد و تعالی فرد و جامعه را در ابعاد گوناگون فراهم سازد.

در فرمایشی از مقام معظم رهبری در این باره آمده است: «شاید بشود گفت که نهج البلاغه، مجموعه ای از عمده ترین مباحث و معارف اسلامی است و همه آنچه برای یک انسان مسلمان و یک جامعه اسلامی لازم است، سخنی و حرفی و اشاره ای و یا بحثی و هدایتی از آن در نهج البلاغه آمده است. [از] توحید و عقاید اسلامی و اصول دین تا اخلاق و تهذیب و تزکیه نفسانی، سیاست ملک داری و کیفیت اداره صحنه های عظیم و فعالیت اجتماعی، تا تنظیم روابط اخلاقی و خانوادگی، جنگ و سیاست و حکمت و علم و...

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در مشهد به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در نظر دارد دوره تخصصی روش مواجهه با نهج البلاغه در اندیشه آیت الله خامنه ای(مدّ ظلّه العالی) را با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقایی به صورت مجازی و حضوری(با ظرفیت محدود) برگزار کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با ارسال عدد ۷به سامانه ۱۰۰۰۴۰۰۲۰ در این دوره تخصصی ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دوره تخصصی روش مواجهه با نهج البلاغه در اندیشه رهبر انقلاب برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha