پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر وحدت مردم استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه  و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کردند.

باسمه تعالی

ابتکار تاریخی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان “روز جهانی قدس”، بازتاب خشم فروخورده ملت مظلوم و ستم‌دیده‌ای بود که بیش از ۷۰ سال است در چنگال اشغالگران گرفتار شده‌اند.

روز جهانی قدس، امروز به حلقه‌ وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای هم‌صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده و آرمان آزادی قدس شریف به عنوان سیاست برگشت‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، محور انسجام و وحدت ملت‌های آزاده جهان در برابر تجاوز و اشغال‌گری شده است.

ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، پیشگام حرکت‌های روشن‌گرانه بوده و ملت فلسطین را در مبارزه مقدس خود یاری کرده‌اند.

اگرچه امسال به دلیل شرایط خاص و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما آن‌چه مهم است و تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، حضور معنوی و باصلابت مردان و زنانی است که دل در گرو آزادی قدس شریف داشته و هیچ تردیدی در تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی حق بر باطل ندارند.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و ادای احترام به روی پاک شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت، همراه با مردم مومن و روزه‌دار آذربایجان شرقی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاق کرده و وحدت و یکدلی مردم شریف استان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس مسألت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان‌شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha