پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، این روز را روز دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین دانست.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، این روز را روز دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جامعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، موجب ماندگاری آرمان فلسطین شدند، افزود: روز قدس نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی، حمایت از آزادی و انسان ستمدیده و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، مسأله فلسطین و قدس را از مهم ترین مسائل جهان اسلام معرفی کرد و گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته برای به فراموشی سپردن مسأله فلسطین، اما هوشمندی و اقدام ماندگار امام راحل، مانع تحقق توطئه دشمنان شد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که روز قدس، روز اجماع جهانی مسلمانان علیه جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: مسلمانان جهان نباید نسبت به اقدامات جنایت کارانه این رژیم جعلی و غاصب سکوت کنند.

وی با اشاره به این که روز قدس موجب تقویت روحیه مقاومت و وحدت میان مسلمانان جهان شده است، افزود: این روز با عظمت تجلی، عظمت امت اسلام در برابر توطئه های دشمنان است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در گرو وحدت مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: اگر این وحدت عملی تحقق پیدا کند عمر نکبت بار این رژیم جعلی و اشغال گر در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روز قدس، روزی است که ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان خشم و انزجار خود را از اقدامات ضد انسانی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند، افزود: دنیا باید در جریان جنایت های این رژیم کودک کش قرار گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با انتقاد شدید از انفعال مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، گفت: سازمان به اصطلاح حقوق بشری در حالی جنایت های این رژیم را نادیده می گیرند که در کوچکترین مسائل مربوط به سایر کشورها مداخله می کنند.

وی با بیان این که امت اسلامی نباید در برابر حقوق از دست رفته ملت مظلوم فلسطین سکوت کند، بیان کرد: متأسفانه خیانت و سکوت برخی کشورهای عربی در این خصوص موجب گستاخی بیشتر رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به حقوق مردم فلسطین شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که افول و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در سایه وحدت و همبستگی ملت های مسلمان و تقویت جبهه مقاومت در منطقه بسیار نزدیک است، خاطرنشان کرد: پیروزی مردم فلسطین بر جنایت کاران صهیونیست یک وعده الهی است و ان شاءالله روزی شاهد آزاد سازی قدس شریف خواهیم بود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده، حمایت ها و پشتیبانی های ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین را موجب ایجاد امید در میان این مردم مظلوم دانست و تصریح کرد: این حمایت ها، ایستادگی و مقاومت جوانان فلسطینی را در برابر جنایت کاران صهیونیسم مصمم تر خواهد کرد.

انتهای پیام     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha