پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان همدان با رئیس حوزه علمیه استان

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه مسئولان پای درد و دل مردم به ویژه محرومان بنشینند، گفت: مسئولان در درجه اول باید مراقب اعمال و رفتار خود در عرصه‌های مختلف باشند و سپس با تمام توان در برابر انحرافات ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بعد از ظهر امروز نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان همدان، در محل مدرسه علمیه آیت الله آخوند به منظور بررسی مشکلات حوزه‌های علمیه و پروژه های سطح استان برگزار شد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان در این نشست با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین(ع) در نهج‌البلاغه در خصوص رفتار و عملکرد مسئولان، اظهار داشت: ورع و پرهیزگاری مهمترین ویژگی حضرت امیر(ع) در برخورد با دیگران بود و لذا مدیران نیز باید این سیره حضرت را به عنوان الگو خود انتخاب کنند و دنباله رو آن باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان پای درد و دل مردم به ویژه محرومان بنشینند، گفت: مسئولان در درجه اول باید مراقب اعمال و رفتار خود در عرصه‌های مختلف باشند و سپس با تمام توان در برابر انحرافات ایستادگی کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر اهمیت حوزه‌های علمیه، به بیان برخی از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدارس سطح استان پرداخت و مطرح کرد: از نمایندگان مجلس این تقاضا را داریم که نسبت به وضعیت مدارس علمیه حوزه‌های انتخابی خود توجه جدی داشته باشند و بازدید از مدارس را در برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.

در پایان این جلسه نیز نمایندگان مجلس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مجمع نمایندگان، نسبت به پیگیری مشکلات مطرح شده قول مساعد دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha