جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/نماینده پارلمان تونس با بیان اینکه فلسطین تنها نیست، ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی حامی اصلی فلسطین هستند، اظهار کرد: پشتیبانی های حاج قاسم سلیمانی سبب شده تا فلسطینیان اینگونه شجاعانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی و به قلب رژیم اشغالگر قدس حمله کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مبارکه الابراهیمی، نماینده پارلمان تونس در همایش بانوان و قدس شریف که عصر روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی از طریق شبکه عبرات پخش شد، اظهار کرد: قدس شریف از مقدس ترین اماکن اسلامی است، پیامبر اکرم توصیه کرده‌اند که همه به این سرزمین سفر کنند، زیرا پیامبران و انبیاء زیادی در این مکان مقدس مدفون هستند و ما وظیفه داریم از آن حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه قدس مقدس است زیرا خداوند آن را بارگاه بسیاری از انبیاء و پیامبران قرار داده است، تصریح کرد: قدس، سرزمین مقدس و سرزمین جهاد است. ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در جهان برای همگان ستودنی است. امروزه تنها راه اثرگذاری و نجات قدس مقاومت میدانی در برابر مستکبران است.

نماینده پارلمان تونس گفت: فلسطین تنها نیست، ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی حامی اصلی فلسطین هستند. پشتیبانی های حاج قاسم سلیمانی سبب شده تا فلسطینیان اینگونه شجاعانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی و به قلب رژیم اشغالگر قدس حمله کنند.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران محور حمایت از نیروهای مقاومت اسلامی در جهان شناخته می شود و همه این حمایت ها سبب شده تا حرکت های مقدس را در فلسطین شاهد باشیم.

مبارکه الابراهیمی تاکید کرد: قدس شریف، قلب همه آزادگان است و آزادی آن سبب خوشنودی و خوشحالی همه مسلمانان جهان می شود، گرچه اسرائیل غاصب به وسیله فشار به فلسطین، می خواهد امنیت را در این کشور متزلزل کنند، اما این خودشان هستند که به سقوط نزدیک می شوند.

وی یادآور شد: طبق وعده قرآنی پیروزی برای فلسطین واقعی به زودی رقم خواهد خورد و آزادی قدس شریف را شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha