پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روز قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: امروز جهانیان، فروریختن هیمنه‌ی پوشالی اسرائیل جنایتکار و آمریکای تروریسم را به چشم می‌بینند و برای وعده صادق مقام معظم رهبری روزشماری می کنند؛ تا پیش از موعد ۲۵ساله! شاهد تکبیر و نماز مسلمانان در مسجدالاقصی، بدون حضور مزاحمان صهیونیسم باشند!

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و نماینده ولی فقیه در استان قم به‌مناسبت فرارسیدن روز قدس پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سنصلی فی القدس ان شاءالله

امام خمینی رحمت الله علیه، عالم‌ترین فرد به زمانه بودند که از برکت توجه و ابتکارشان در انتخاب آخرین جمعه‌ی رمضان به‌عنوان روز قدس، عمیق‌ترین پیوند سیاست و دیانت را در جهان اسلام رقم زدند تا هرساله در این روز مهم طنین « کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» خواب غفلت از چشمان جهان اسلام برگیرد.

اینک با گذشت سال‌های سال، از نام‌گذاری تاریخی روز قدس شریف، آنچه روز به روز قوی‌تر گشته، نیروی صبور و استوار مقاومت بوده و آنچه روز به روز خوار و بی‌آبرو گردیده، رژیم کودک‌کُش صهیونیستی! قطعاً بیداری و هم‌صدایی بخش اعظم امت اسلام، در جمعه‌ی آخر رمضان، بزرگترین تکیه‌گاه غیورمردان صبور فلسطین و محور مقتدر مقاومت بوده است.

امروز جهانیان، فروریختن هیمنه‌ی پوشالی اسرائیل جنایتکار و آمریکای تروریسم را به چشم می‌بینند و برای وعده صادق مقام معظم رهبری روزشماری می کنند؛ تا پیش از موعد ۲۵ساله! شاهد تکبیر و نماز مسلمانان در مسجدالاقصی، بدون حضور مزاحمان صهیونیسم باشند!

افسوس که امسال بازهم به‌خاطر فراگیری بیماری منحوس کرونا امکان تجمع، حضور و راهپیمایی وجود ندارد لکن جادارد جوانان پرشور مومن و انقلابی، از بستر فضای مجازی استفاده کنند و همچون همیشه فریاد انتقام شهدای مظلوم ازجمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده را سردهند؛ دعوتگر صبر و استقامت باشند و به حمایت از حق در مقابل باطل برخیزند.امید که حرکت‌های پُر شور امت اسلام، علی‌الخصوص جهان تشیع در مسیر فرج منجی عالم بشریت ثبت گردد.

سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha