پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام علی شیرازی

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی گفت: جمهوری اسلامی ایران به مراتب از گذشته قوی تر است و تنها نمایی از این قدرت، تجلی پیدا کرده است؛ امروز مردم غزه قادرند با موشکهایی که دارند رژیم غاصب صهیونیستی را درهم بشکنند و خواهند شکست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، شامگاه پنج شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت روز قدس که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هدف انقلاب شکستن پرچم ظلم، استکبار و زور در جهان بود.

وی با بیان اینکه امام خواست اسلام را در جهان تبیین کند، تصریح کرد: امام راحل نسل جوان زمان خود را با اسلام ناب آشنا کرد، تکلیف امام برای ما، مبارزه با آمریکا و با طاغوت بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثار الله ابراز کرد: یک تکلیف هم امام داشت که خداوند بر دوش ما گذاشت و آن مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی بود. امام پرچم مبارزه با شاه را برداشت و این یک مبارزه سهلی بود و مبارزه اصلی و دشوارتر مقابله امام با آمریکا بود؛ امام در سال ۱۳۴۳ اعلام کرد که ما علیه امریکا قیام می کنیم.

وی افزود: وقتی انقلاب به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی شکل گرفت، امام راحل دستور داد آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نامگذاری شود، دنیا نه امام و نه حرف امام را نمی شناخت، اما سردمداران کفر می دانستند امام راحل چه پرچمی را برافراشته بود

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی درادامه با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: وحشیانه ترین جنایات علیه کودکان و زنان فلسطینی توسط رژیم غاصب صورت گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: حرفهای امام درباره مقابله با اسرائیل غاصب و جعلی برای سران کفر حرف نو وتازه ای بود؛ امام وصل به خدا بود و حرف دین و انبیا را تکرار می کرد.

وی یادآور شد: سران کفر نفهمیدند حرف امام برای تشکیل روز قدس چه معنا و مفهومی دارد؛ روز قدس یعنی، بسیج جهان اسلام علیه اسرائیل و شکل گیری نیرویی چون نیروی قدس و سپردن به فرماندهی چون سردار سلیمانی که سنگ در دست فلسطینی ها به موشک تبدیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی عنوان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران به مراتب از گذشته قوی تر است و تنها نمایی از این قدرت، تجلی پیدا کرده است؛ امروز مردم غزه قادرند با موشکهایی که دارند رژیم غاصب صهیونیست را درهم بشکنند و خواهند شکست.

وی خاطرنشان کرد: امروز به حاج قاسم شهید اعلام می کنیم، ما با تمام وجودتا آخرین قطره خون ایستاده ایم و اهداف امام، انقلاب و شهدا را تحت فرمان و زعامت مقام معظم رهبری اجرایی خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثار الله گفت: مطمئنیم یک روز جوانان ما جهان بدون اسرائیل را می بینند؛ اگر یک روز اعلام می کردیم صدام حذف می شود و داعش ازبین می رود، کسی باور نمی کرد، ولی ما این جهان عاری از داعش و صدام را دیدیم و جهان بدون رژیم غاصب را خواهیم دید.

وی بیان داشت: سپاه این قدرت را دارد که اسرائیل غاصب را با خاک یکسان کند؛ در وصف قدرت ایران همین بس که آمریکایی ها و اسرائیلی ها از ملت ایران می ترسند، اگر نمی هراسیدند شبانه حاج قاسم سلیمانی را به شهادت نمی رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی تاکید کرد: ۴۲ سال است که ایرانیان یک نظامی را شکل داده اند که تمام قد مقابل آمریکا و استکبار ایستاده و امروز برآن اساس بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

وی متذکر شد: امروز گرایش به اسلام در اروپا وقلب آمریکا روبه افزایش است و جوانان اروپایی به ملت ایران به عنوان یک الگو نگاه می کنند؛ صبر و مقاومت ملت ایران کاخ سفید را شکست خواهد داد و با مقاومت دشمنان را نابود خواهیم کرد همانگونه که صبر زینبی یزیدیان را رسوا کرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثار الله در پایان گفت: ملت ایران به حمایت از رهبری در میدان است و جان می دهیم و اجازه نخواهیم داد دشمن به انقلاب ما آسیب بزند و نبرد اقتصادی را هم با صبر و مقاومت شکست می دهیم، پشت سر ولایت حرکت می کنیم و به دشمنان داخل و خارج ثابت می کنیم که ملت ایران را نشناخته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    به این عزیز دلاور اعلام فرمایید، راه صحیح یکسان کردن اسرائیل با خاک نیست راه صحیح ادامه انتفاضه مردم فلسطین تا تعیین یک دولت براساس آراء تمامی ساکنین فلسطین اشغالی است یعنی همان سیاستی که مقام معظم رهبری تعییین کرده است. و باید توجه داشت با خاک یکسان کردن اسرائیل با واکنش شدیدی از سوی دنیا مواجه خواهد شد چون در سازمان ملل، اسرائیل به رسمیت شناخته شده است و طبق موازین بین المللی می تواند دلیل موجهی برای اقدام متقابل آمریکا و کشورهای غربی ایجاد کند که علیه ایران اقدام کنند همانگونه که در حمله عراق به کویت اتفاق افتاد و اگر احساس کنند از راه نظامی معمولی نمی توانند مطمئن باشید از بمب اتم استفاده خواهد کرد چه اینکه قبلا شیراک چنین تهدیدی کرد و اگر تا کنون نتوانسته اند از این روش استفاده کنند چون مستمسک قانونی نداشته اند و از آنجایی که ایران را کانون اصلی مقاومت و استعمار ستیزی می دانند در این صورت، بی تردید این کار را خواهند کرد در آن صورت، همزمان با نابودی اسرائیل، به احتمال زیاد جمهوری اسلامی ایران هم فدا خواهد شد اگر فکر می کنید که نابودی اسرائیل با این شیوه، به قیمت شهادت میلیونها نفر ایرانی و نابودی جمهوری اسلامی می ارزد، این کار را بکنید! اما مطمئن هستم نه مقام رهبری و نه مراجع تقلید و نه اکثریت قاطع مردم با چنین نظری موافق نیستند پس لطفا از این شعار دست بردارید. ما باید نابودی اسرائیل را فقط با سیاست مذکور دنبال کنیم. اللهم عجل للولیک الفرج .