پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 957280
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۵
تصاویر/ آیین اختتامیه و رونمایی ازمحصولات همایش صبح صلح

حوزه/ حجت الاسلام فروغی گفت: جهت نگارش کتاب جنگ و صلح از نگاه دوربین که تاریخ شفاهی به حساب می آید با فعالین رسانه ای که در جنگ های مختلفی در دنیا فعالیت داشته اند مصاحبه کرده ایم و سخنان ایشان را در این کتاب به ثبت رسانده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدحسین فروغی در آیین اختتامیه و رونمایی از محصولات همایش بین المللی «صبح صلح» که از طرف مؤسسه گفتگوی دینی وحدت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم، با محوریت نقش مقاومت در تحقق صلح عادلانه برگزار شد گفت: به بهانه صلح خیلی جنایات و حوادث وحشتناکی در دنیا اتفاق افتاده و مورد غفلت واقع شده اند.

وی گفت: از کمپ دیوید و دیتون گرفته تا قراردادهای دیگری در تاریخ معاصر که لفظ صلح را به نحوی دیگر و به نفع مستکبرین ترجمه کرده است قابل توجه و تحقیق هستند.

نویسنده کتاب جنگ و صلح از نگاه دوربین اظهار کرد: با افرادی که در زمینه صلح فعالیت داشته اند ارتباط گیری کرده ایم تا آثاری را تولید نماییم.

وی عنوان داشت: در مورد کتاب جنگ و صلح از نگاه دوربین که تاریخ شفاهی به حساب می آید با فعالین رسانه ای که در جنگ های مختلفی در دنیا فعالیت داشته اند مصاحبه کرده ایم و سخنان ایشان را در این کتاب به ثبت رسانده ایم.

حجت الاسلام فروغی خاطرنشان کرد: با کسانی که از جنگ های بوسنی و هرزه گوین گرفته تا جنگ در عراق، سوریه و نیجریه و غیره را از نزدیک دیده اند مصاحبه داشته ایم تا گستردگی جغرافیایی این موضوع نیز مورد توجه واقع شده باشد.

وی گفت: به طور کلی موضع فیلمبرداری و یا عکسبرداری می تواند پیام های جذابی را در مورد مسائل اجتماعی برای مردم به ثبت برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha