جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج قاسم

حوزه/ کارشناس و پژوهشگر رسانه گفت: میدان داری شهید سلیمانی در سال های اخیر، موجب تقویت جریان حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین در دنیا شد.

معصومه نصیری در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: یکی از عوامل بسیار مهم و مؤثر در قدرتمند شدن جریان مقاومت اسلامی منطقه و شکست های پی در پی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در منطقه غرب آسیا، میدان داری و نقش آفرینی مدبرانه و شجاعانه حاج قاسم سلیمانی بوده و این مساله ای است که دوست و دشمن به آن معترف هستند.

وی افزود: پس از شهادت سردار دل ها نیز ما شاهد هستیم که همچنان گفتمان و مکتب حاج قاسم عزیز، قدرتنمایی می کند و همه دلبستگان ایشان و جریان مقاومت اسلامی منطقه با عزم و اراده جدی در پی تحقق خواست ها و اهداف والای ایشان و دیگر شهدای مقاومت هستند.

این کارشناس رسانه همچنین گفت: امروز رسانه های انقلابی و متعهد باید در راستای تبیین شاخصه های اصلی جریان مقاومت اسلامی و به خصوص حمایت از آرمان قدس شریف نهایت تلاش خود را نشان دهند و به این وسیله نگذارند که جریان رسانه ای وابسته به استکبار و صهیونیسم در این راستا با تحریف حقایق، به دنبال تحقق اهداف شوم خود باشد.

وی اضافه کرد: بی شک ترسیم و تبیین جبهه حق و باطل و تعیین و اظهار مرزهای آن، مساله مهمی است که با ابزار رسانه ای قابل تحقق است و پیوند مستحکم مکتب سلیمانی و رسانه های مقاومت مؤید این حقیقت می باشد.

نصیری همچنین بیان داشت: رسانه ها در راستای تکمیل اقدامات شهید سلیمانی به خصوص در رابطه با مساله قدس و فلسطین باید جبهه مقاومت رسانه در مقابل استکبار رسانه‌ای را پی‌ریزی و پیگیری کنند تا این اهداف محقق شود، چه آن که بی شک نقش تشکیل جبهه مقاومت رسانه برای ناکام گذاشتن اهداف دشمنان بسیار حائز اهمیت است و از سوی دیگر، تحقق این مهم می‌تواند ضمن افشای ماهیت جنایتکارانه جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل در مقابله با تحریف، واقعیت‌های امروز منطقه و جهان را عیان سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha