پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 957285
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
محمد مهدی خالقی

حوزه/ کارگردان مستند سفیر صلح و وحدت گفت: ما در این مستند می خواهیم انگیزه اصلی تشکیل جنبش مردمی حشدالشعبی را که مقابله با گروه های تکفیری همچون داعش و برگرداندن آرامش و امنیت به کشور عراق بوده است ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدمهدی خالقی در آیین اختتامیه و رونمایی از محصولات همایش بین المللی «صبح صلح» که از طرف مؤسسه گفتگوی دینی وحدت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم، با محوریت نقش مقاومت در تحقق صلح عادلانه برگزار شد از طریق ارتباط تلفنی گفت: مستند «سفیر صلح و وحدت» در جهت تقریب مذاهب در کشور عراق تولید شده است.

وی اظهار داشت: ما در این مستند کوشیده ایم با ارائه مستندات و گفت و گو با بزرگان کشور عراق خاستگاه فرهنگی و مردمی جنبش حشدالشعبی را به بینندگان آن نشان دهیم.

کارگردان مستند سفیر صلح و وحدت گفت: ما در این مستند می خواهیم انگیزه اصلی تشکیل جنبش مردمی حشدالشعبی را که مقابله با گروه های تکفیری همچون داعش و برگرداندن آرامش و امنیت به کشور عراق بوده است ارائه دهیم.

وی بیان داشت: یکی از ماحصل های فعالیت های من در طول سالهای متعدد لزوم وحدت و همدلی بین مردم منطقه در مقاومت و مقابله با زورمندان و کسانی است که بر هم زننده صلح در منطقه ما هستند.

خالقی افزود: در طی دو سفری که برای تولید مستند سفیر صلح و وحدت به کشور عراق داشتیم با بزرگان ادیان و مذاهب مختلف در کشور عراق گفت و گو نمودیم و این اثر در آینده ای نه چندان دور کامل تر خواهد شد و به دست مخاطبین می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha