چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده-هرمزگان

حوزه / روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به مناسبت روز قدس در پیامی آورده است: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت این روز تاریخیر روزجهانی قدس یادگار همیشه جاوید ابراهیم زمان و احیا کننده اسلام ناب محمدی در قرن حاضر، حضرت امام خمینی(ره) است.

روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است.

‏‎قدس تنها یک جغرافیا نیست که یک آرمان است بلکه یک امت است همه امت اسلامی باید بدانند که تکلیف عزت و ذلت مسلمین در قدس شریف تعیین می شود لذاقدس را باید نقطه آغازین مبارزه و ‎مقاومت خود در برابر نظام سلطه جهانی قرار دهند.

گرچه امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برقرار نیست اما فریاد امت اسلامی از زبان ولی امر مسلمین جهان بر سر صهیونیستها و حامیانشان و عروسکهای خیمه شب بازی منطقه ای آنان فرود خواهد آمد و اراده حتمی و تخلف ناپذیر الهی مبنی بر نابودی کفر و استکبار و پیروزی مستضعفان و صالحان را نوید خواهند داد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha