چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 957334
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
پرچم فلسطین

حوزه / در مراسمی پرچم فلسطین در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بر افراشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در مراسم آیین برافراشتن پرچم فلسطین که در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد گفت: ملت ایران همواره ثابت کرده که در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر است و حمایت از مظلومان را بر خود تکلیف  میداند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس روز تجدید حیات اسلام است و ملت ایران همواره نشان داده که یاور مظلوم و ظلمستیز است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: گرچه لابی صهیونیستی در اروپا وآمریکا سعی میکند رژیم منحوس اسرائیل را نگه دارد، اما حقیقتاً مردم عزیز ایران، ایمان راسخ دارند که رژیم جعلی اسرائیل از هم خواهد گسست.

 پرچم فلسطین در قزوین بر افراشته شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: ولایتمحوری و پشتوانه مردمی دو عامل مهم در بقاء و دوام انقلاب اسلامی محسوب میشود، لذا تا وقتی که وحدت حول محور ولایت باشد قطعاً شکست معنایی ندارد.

وی ادامه داد: حمایت از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین وظیفه همه مسلمانان و ملل آزاده است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: حمایت از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین در تقویت وحدت، یکپارچگی و همگرایی امت اسلامی نقش بسیار زیادی دارد.

وی اظهار کرد: هر جا مسلمانان باهم متحد شدند سران کفر و استکبار تلاش می‌کنند در این میان شیطنت می کنند و روز قدس به‌عنوان روز وحدت و همبستگی امت اسلام موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان و مستکبران عالم است.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند هر جا دیدید دشمن ناراحت است و بیشتر ناراحت شد، بدانید که کار ما مسلمانان درست است، خاطرنشان کرد: حساسیت و ناراحتی دشمنان از بزرگداشت روز قدس نشان‌دهنده آن است که این روز مهم موجب ایجاد وحدت میان امت اسلامی شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha