سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مهدی کاشفی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کمک در رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مهدی کاشفی، در استودیو اخبار شبکه استانی سمنان، با اشاره به ساماندهی ۲۷۵ گروه جهادی با بیش از ۴۵۰۰ جهادگر و شرکت در طرح شهید سلیمانی در جهت شناسایی منزل به منزل بیماران کرونایی در استان گفت: ۱۰۴۶ گروه جهادی در سطح استان فعالیت می کنند و به مردم خدمت ارائه می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: به واسطه تشکیل صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا در سازمان بسیج سازندگی استان در سال گذشته تعداد ۴۹۰۰ نفر روز اشتغال در سطح استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه همه استان یکپارچه محلی برای خدمت به مردم شده است، افزود: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کمک از طرف سپاه، بسیج، خیرین، مردم و ... متشکل از ۱۸ نوع خدمت در رزمایش مواسات کمک مومنانه استان سمنان به نیازمندان ارائه شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: توزیع ۲۷۸ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و ۵۵۲ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند و توزیع ۹۱۴ تبلت در بین دانش آموزان نیازمند در استان تنها بخشی از خدمات ارائه شده در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در استان سمنان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha