سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نادر حقیقی

حوزه/روز قدس، روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان به مناسبت روز قدس در پیامی آورده است: روز قدس، روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است. 

تردیدی نیست که طبق فرموده امام خمینی (ره)، همچنان مسأله قدس اولین مسأله جهان اسلام و مسلمانان عالم است. تدبیر امام راحل (ره)، تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشگی مردم در روز جهانی قدس موجب آن شده که با گذشت بیش از ۷۰ سال از جنایت های وحشیانه رژیم متجاوز صهیونیستی، هر روز شاهد اضمحلال بیشتر این رژیم منحوس باشیم.

آخرین جمعه رمضان سال ۱۴۰۰ اگر چه به دلیل انتشار ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی و حضور فیزیکی روز قدس وجود ندارد، ولی تمامی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین یک صدا فریاد حمایت سر می دهند و با بزرگداشت روز جهانی قدس، خشم انقلابی و انزجار خود را علیه استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام و همبستگی و پیمان مجدد خود را با آرمان مقدس فلسطین و قدس در عرصه جهانی به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha