پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: روز قدس نه‌تنها روز فریاد علیه اشغالگری رژیم منحوس و رو به امحاء صهیونیستی این محور شرارت و جنایت جهانی است بلکه روز بزرگداشت مبارزه با یک نظام سیاسی استکباری و استثماری و ظالم پرور و روز خواستن مرگ نظام سلطه به دستان توانمند مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهارداشت: درود خدا بر مجاهدین راه حق شهدای طریق‌القدس در تمامی مراحل آزادسازی قدس شریف از چنگال استکبار جهانی و اذناب آن رژیم صهیونیستی و اتباع آن.

درود خدا بر سیدالشهدای محور مقاومت حاج قاسم عزیز که با ریخته شدن خون پاکش در میدان ظلم‌ستیزی و استکبار زدایی و دفاع از مظلومان عالم جاودانه شد.

گرامی می‌داریم و یاد می‌آوریم انگیزه حمایت مردم شهیدپرور خوزستان عزیز و ایران سربلند از فلسطین این پاره تن اسلام را در سنوات گذشته که در گرمای روز و با زبان روزه و گام‌های استوار راه‌پیمایی می‌کردند و حتی کودکانشان را به نشانه همدلی و مواسات با مردم بی‌گناه و زن و بچه‌های فلسطینیان همراه می‌نمودند.

روز قدس نه‌تنها روز فریاد علیه اشغالگری رژیم منحوس و رو به امحاء صهیونیستی این محور شرارت و جنایت جهانی است بلکه روز بزرگداشت مبارزه با یک نظام سیاسی استکباری و استثماری و ظالم پرور و روز خواستن مرگ نظام سلطه به دستان توانمند مستضعفان جهان است.

در این بین حمایت سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر از افعال و سلطه گری‌های دیوانه‌وار ایادی استکبار جهانی بر هر کس که هوشمندانه و عاقلانه در میدان تحولات بین‌المللی فعالیتی دارد پوشیده نیست.

این روز بزرگ هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی تا نابودی ظالمین و حاکمیت مستضعفان فراموش یا کمرنگ نخواهد شد و سردمداران نظم نوین جهانی تسلط بر جغرافیای اسلامی که از اهداف تشکیل رژیم صهیونیستی است را با خود به گور می‌برند.

امسال با توجه به محدودیت‌هایی که بر اثر شیوع ویروس در کشور ایجاد شده ابراز این شور و انگیزه ملت با لبیک به آرمان‌های امام ره بنیان‌گذار روز قدس و احیا کننده اسلام ناب و هم‌چنین ترویج رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخنرانی روز قدس به هر وسیله ممکن از مقدمات برچیده شدن بساط ظلم و ظالمان و مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است. إن‌شاءالله

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha