سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
وحدت

حوزه/ فعال جبهه مقاومت بحرین در همایش بین المللی «شهید قدس» گفت: فرهنگ مردم منطقه با فرهنگ مقاومت آمیخته شده است.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید مرتضی سندی در همایش بین‌المللی «شهید قدس» که امروز در قم برگزار شد،با نثار سلام و درود بر همه آزادگان جهان گفت: ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) هیبت و عظمتی بسیار زیاد هم در دیدگاه استکبار جهانی و هم در سطح کشورهای اسلامی پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: روز قدس با حرکت خالصانه و شجاعانه ای که حضرت امام آن را شروع نمود در حقیقت جهت قطب نمای مبارزه را به سمت صهیونیسم تغییر داد و مانع از شکل‌گیری پروژه‌ها و طرح‌های نظام استکباری برای مسلمانان در آینده شد.

حجت الاسلام سید مرتضی سندی با اشاره به اینکه این هجمه‌های سنگینی که امروزه به جمهوری اسلامی وارد می‌شود به سبب اعتقاد و التزام راستین جمهوری اسلامی نسبت به اصول و مبانی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: جمهوری اسلامی آنها را به صورت علنی اعلام نموده است و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و در حال حاضر با زعامت امام خامنه‌ای در مقابل حملات وسیع نیروهای استکباری و عمّال و نیروهای نیابتی آنها ایستاده است.

این فعال جبهه مقاومت با بیان اینکه در گذشته جمهوری اسلامی به تنهایی در مقابل جبهه استکبار ایستاده بود، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی تنها نیست بلکه قوی‌ترین و مهمترین محور مقاومت در لبنان و فلسطین و سوریه و عراق و یمن و بحرین و پاکستان و افغانستان و نیجریه است.

حجت الاسلام سید مرتضی سندی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی فکری و عقیدتی است، بیان کرد: فکر و عقیده را نمی‌توان به جغرافیا و مرز محدود کرد و مسئله فلسطین امروز در وجدان همه عالم اسلام و بلکه همه آزادگان عالم زنده است. دشمنان می‌خواهند ایران را محاصره کنند ولی ایران ایران اسلامی دست از قضیه قدس و فلسطین نخواهد کشید. در حال حاضر بعضی از دولت‌ها و حکومت‌های سرسپرده برخلاف میل مردمشان اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمودند و این عادی سازی یک مرحله از گام جدا شدن حکومت آنها از مردم غیورشان در مسئله قدس و فلسطین است.

فعال جبهه مقاومت با بیان اینکه هدف دشمنان از محاصره ایران اسلامی، حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی در منطقه است، تاکید کرد: دشمنان از گروه‌های جاسوسی و تروریستی مخالف جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند و آنها می‌خواهند روابط با اسرائیل را مشروع جلوه دهند ولی ان‌شاءالله نمی‌تواند به این هدف شوم برسند و مردم منطقه از رژیم صهیونیستی برائت می‌جویند. فرهنگ مردم منطقه با فرهنگ مقاومت آمیخته شده و وجود رژیمی مانند رژیم صهیونیستی را در منطقه قبول نخواهند کرد.

وی در پایان افزود: مساله قدس و فلسطین به قلوب مردم منطقه نزدیک تر است تا حکومت‌های منطقه. قضیه فلسطین زنده است و نخواهد مرد. قدس و فلسطین به آزادی و خروج از اشغال نزدیک است و به عنوان هویت و قبله گاه مسلمین خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha