پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

امام جمعه زیراب سوادکوه با دعوت از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: بزرگترین عمل صالح امروز، حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام محمدزمان رضایی، امام جمعه زیراب سوادکوه قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران به مناسبت روز قدس با اشاره به سخنان ارزشمند امام راحل در خصوص قدس و فلسطین که فرمودند: روز قدس، روز فلسطین و روز حیات اسلام است، گفت: این بیان به آن معنا نیست که روز قدس مختص فلسطین و فتح قدس باشد، بلکه روز مقابله محرومان و مستضعفان با مستکبران عالم است. امام راحل روز اسلام را زنده کرده است. روز قدس متعلق به جامعه بشری است. 

وی با بیان این که قدس قبله اول، در اسارت صهیونیست های جنایت‌ قرار دارد و مکه نیز در اسارت خاندان آل‌سعود و وهابیت که دست‌پرورده انگلیس و صهیونیست ها هستند، قرار دارد، افزود: امروز نه تنها روز قدس، روز کعبه است. روز فریاد برآوردن مظلومان جهان بر سر مستکبران عالم است. 

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان این که تنها حکومتی که در مقابل مستکبران جهان ایستادگی کرد، نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: تنها حکومتی که در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: از ابتدای تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام بلوک شرق و غرب متحد شدند تا نظام ما را ساقط کنند. تحلیلگران بزرگ غرب، عمر نظام را شش ماه تخمین زدند، اما بیش از چهل سال مانده و این ماندگاری، معجزه تاریخ است. 

حجت الاسلام رضایی، نهادینه شدن فرهنگ شهادت را یکی از دلایل موفقیت جامعه برشمرد و گفت: شهدای مدافع حرم نظیر شهید برسنجی از سوادکوه جان شیرینشان را در راه حفظ و اعتلای دین و همچنین تأمین امنیت کشور تقدیم کردند.

امام جمعه زیراب در ادامه سخنان خود گفت: جوانان ما امروزه آرزوی شهادت دارند و اگر فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شود، جامعه موفق و پیروز خواهد شد. 

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی بود مهم‌ترین سفارش ایشان در مورد انتخابات، در کنار هم بودن مردم، اتحاد، حضور حداکثری و با بینش در انتخابات شرکت کردن بود.

وی، راه برون رفت از مشکلات، راه مبارزه با استکبار، برقراری عدالت، دستیابی به اهداف انقلاب را نیازمند حضور حداکثری در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: امروز اوجب واجبات، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است. 

وی در بخش پایانی سخنان خود با دعوت از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش روی ادامه داد: بزرگترین عمل صالح امروز، حضور در انتخابات است و به طور حتم شرکت و حضور حداکثری در انتخابات عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان را دو چندان خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha