جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر از حضور این مرکز در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای احمد شایانفر با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برپا شده و تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز امسال در کنار دیگر ناشران در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که فعالیت ما در بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با ۲۰۹ عنوان کتاب است، ادامه داد: کتاب های عرضه شده در موضوعات قرآنی، دینی و دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت حضور در نمایشگاه مجازی قرآن کریم و خرید کتب مرکز نشر هاجر می توانند به صورت ۲۴ ساعته به نشانی اینترنتی https://www.iqfa.ir/ مراجعه کنند.

آقای شایانفر با بیان این که کتاب های خریداری شده از سوی افراد به صورت رایگان به نشانی آنها ارسال خواهد شد، گفت: تمامی آثار خریداری شده شامل ۲۰ درصد تخفیف می شود.

وی در پایان استقبال علاقه مندان از خرید کتب مرکز نشر هاجر را در حد مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان همچنین می توانند در طول سال با مراجعه به سایت https://hajarpub.ir/ کتاب های مرکز نشر هاجر را تهیه و خریداری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha