جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: کاری که گروه‌های جهادی در این کرونایی انجام می‌دهند مصداق بارز آیات قرآن کریم و نص صریح دین اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در رزمایش همدلی و مواسات که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: کرونا با وجود اینکه برای جامعه ما خسارت‌های جانی و مالی به دنبال داشت، اما در مقابل باعث ایجاد یک همدلی و برادری در بین ملت ایران شد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: با شیوع کرونا، گروه‌های مردمی و جهادی به صورت خودجوش وارد میدان شدند و با این کار  بزرگ روحیه نوع دوستی و دینی خود را به نمایش گذاشتند. کاری که گروه‌های جهادی در این حوزه انجام می‌دهند مصداق بارز آیات قرآن کریم و نص صریح دین اسلام می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: در این میان جا دارد که از حضور دائم و ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کردستان در رزمایش همدلی و مواسات تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: با این وجود باید این حقیقت را بپذیریم که کرونا صدمات و خسارت‌های بسیاری برای جامعه به ویژه اقشار آسیب‌پذیر به دنبال داشته است، بنابراین این رزمایش‌ها نقش بسیار پررنگی در کم کردن این آلام داشته و دارند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان گفت: از مردم استان کردستان درخواست داریم برای از بین رفتن هرچه سریع‌تر ویروس کرونا از جامعه، در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های اجتماعی نهایت دقت را داشته باشند تا بیش از این کادر درمانی دچار فرسایش نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha