شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کسی نمی تواند منکر مشکلات موجود کنونی در کشور باشد، ولی بی شک قهر کردن با صندوق های رای راهکار برون رفت از این وضعیت نیست، بلکه این انتخاب آگاهانه ماست که می تواند مسیر توسعه و تعالی نظام را رقم بزند.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اینکه امسال برای ملت ایران سال سرنوشت سازی است، اظهار داشت: امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم، همه پرسی که یکی از ارکان مردم سالاری دینی در این نظام محسوب می شود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات می طلبد که فضا را برای یک مشارکت خوب و مناسبت در جامعه ایجاد کنیم، فضایی که در آن افرادی بتوانند انتخاب شوند که به صلاح نظام، انقلاب و ملت باشند.

وی اظهار کرد: باید انتخاب ما با لحاظ کردن برخی از ویژگی ها صورت بگیرد و در انتخاب فرد اصلح خود نهایت توجه و دقت را داشته باشیم، زیرا سرنوشت جامعه و کشور در دستان ماست و بالعکس آنچه که رسانه های بیگانه در این روزها می سرایند و می گویند، حقیقت این می باشد که به گفته امام راحل «میزان رای مردم است».

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: با حضور پرشور در انتخابات از یک سو حماسه آفرین باشیم و از سوی دیگر دولتی انقلابی، جوان و متعهد به اسلام و انقلاب را روی کار بیاوریم تا کشور از این مشکلات حال حاضر خارج شود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کسی نمی تواند منکر مشکلات موجود کنونی در کشور باشد، ولی بی شک قهر کردن با صندوق های رای راهکار برون رفت از این وضعیت نیست، بلکه این انتخاب آگاهانه ماست که می تواند مسیر توسعه و تعالی نظام را رقم بزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha