سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آغا سید عابد حسین حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عابد حسینی گفت: حاکمان و صاحبان قدرت برای منافع خود خدا را رها کرده و از طاغوت حمایت می کنند، به همین دلیل است که امروز جهان اسلام با مشکلات جدی روبرو است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسین حسینی امام جمعه حسن آباد سرینگر کشمیر هند گفت: وقتی وضعیت امروز را مشاهده می کنیم، می بینیم که افراد ضعیف در کل جهان و به طور خاص مسلمانان مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

وی افزود: حاکمان و صاحبان قدرت برای منافع خود خدا را رها کرده و از طاغوت حمایت می کنند، به همین دلیل است که امروز جهان اسلام با مشکلات جدی روبرو است. خواه مسئله فلسطین باشد یا مسئله زنان کشمیر، یا موارد مشابه دیگر کشورهای اسلامی، به نظر نمی رسد کسی آماده حل آنها باشد.

وی گفت: اگرچه مردم عادی نمی توانند کاری انجام دهند، اما حداقل می توانند خشم خود را ابراز کنند و خواستار برائت در برابر این ظلم و قدرت های ظالمانه شوند. امام خمینی آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد و با اعتراض به ظالمان و غاصبان قدس و ابراز همدردی با کشمیر و سایر مظلومین، این حرکت را برای ابراز همبستگی با مظلومین فلسطینی آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha