سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اقامه نماز عید سعید فطر در همدان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: بنابر تصمیم گرفته شده و اتفاق آرا، نماز عید فطر امسال در خیابان اکباتان در فضای باز و جنب مسجد جامع همدان در برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در  جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر با اشاره به نحوه برگزاری نماز عید، اظهار داشت: با هماهنگی که با ستاد استانی مقابله با کرونا صورت گرفته، نماز عید فطر امسال در همدان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ناظران و مسئولان بهداشت و ستاد کرونا به صورت محدود برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از نمازگزاران می‌خواهیم تا ضمن استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، مهر و سجاده شخصی نیز همراه خود داشته باشند، خاطر نشان کرد: بنابر تصمیم گرفته شده و اتفاق آرا، نماز عید فطر امسال در خیابان اکباتان در فضای باز و جنب مسجد جامع همدان در برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: البته به دلیل شرایط موجود مردم دارالمومنین همدان می‌توانند نماز عید فطر را در مساجد محلات و در هوای آزاد اقامه کنند که مرکز امور رسیدگی به مساجد نیز بر رعایت مسائل بهداشتی در روند برگزاری نماز در محلات نظارت خواهد داشت.

 در این جلسه مسئولانی از استانداری، فرمانداری، علوم پزشکی، ستاد اقامه نماز و نیروی انتظامی حضور داشتند و هر یک به بیان دیدگاه و نظارت خود در رابطه با چگونگی برگزاری نماز عید فطر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha