جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح قربانی ماه مبارک رمضان

حوزه/مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت میان نیازمندان استان در قالب طرح قربانی ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، در طول نزدیک به ۱۵ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها و ادارات به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه لبیک گفتند و در میدان کمک به مستمندان حاضر شدند.

دستگاه‌های فرهنگی نیز به فراخور توان خود در این عرصه حضور پیدا کردند که فعالیت و اقدامات هریک از این دستگاه‌ها متفاوت بود و برخی بیش از سایر دستگاه‌های فرهنگی در خدمت به هموطنان در تلاش بودند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستگاه‌های فرهنگی که با وارد عرصه کمک به هموطنان شد، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد بود که اقدامات گسترده‌ای را در این ایام انجام داد.

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد همزمان با زلزله ویرانگر ۲۹ بهمن سال گذشته سی‌سخت در این عرصه حضور پیدا کرد و اقدامات زیادی برای کمک به مردم زلزله‌زده این شهر انجام داد.

در این بین نقش کانون مقداد مسجد امام جعفر صادق(ع) یاسوج پررنگ تر از بقیه کانون‌ها بود که در پیگیری و تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی پا به‌ پای ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان حرکت می‌کرد.

در یکی از آخرین اقدامات ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان‌های بویراحمد و دنا توزیع کرد.

بنا به گفته دولت آبادی رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸ هزار و ۷۰۰ بسته گوشت گرم در ۸ مرحله توزیع شده و یک مرحله مربوط به زلزله شهر سی‌سخت بود که ۴۰۰۰ بسته گوشت گرم بین مردم این شهر زلزله زده توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha