پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، علاج مشکلات کشور را در حضور حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی می تواند بسیاری از مشکلات امروز کشور را رفع کند.

حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، جمهوری اسلامی را اولین نظام مردم سالاری دینی در جهان دانست و گفت: اندیشه مردم سالاری و حق مشارکت عموم ملت بزرگ ایران  در امور کشور از دغدغه های مهم امامین انقلاب است و مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوه مردم سالاری دینی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات پیش رو در کشور، اظهار کرد: یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در اداره امور کشور با برگزاری انتخابات است.

وی در ادامه با اشاره به این که اندیشه مردم سالاری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور با برگزاری انتخابات یکی از مهم ترین دغدغه های امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب است، افزود: انتخابات یکی از مهم ترین ابزار برای تحکیم پایه های اقتدار ، امنیت و عزت ملی است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح می تواند مشکل گشای بسیاری از معضلات امروز جامعه اسلامی باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات، تصریح کرد: امروز همه ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام اسلامی بر پایه رای و انتخاب ملت بزرگ ایران اسلامی استوار شده است و باید مولفه هایی که رهبری معظم انقلاب برای انتخاب فرد اصلح بیان داشته اند مورد توجه همگان قرار گیرد .

حجت الاسلام شکریان در ادامه علاج مشکلات کشور را در حضور حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات  و انتخاب فرد اصلح برای روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی می تواند بسیاری از مشکلات امروز کشور را رفع کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن حفظ وحدت و انسجام ملی است، خاطر نشان کرد: حضور حداکثری ملت بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق های رای ،قطعا موجب تولید قدرت ملی و بی اثر کردن تمامی تهدیدها و تحریم های ظالمانه است و بسیاری از معضلات کشور در حوزه های مختلف رفع یا کاهش پیدا خواهد کرد و  به ویژه در صحنه های بین المللی موجب رشد ، پیشرفت و  ارتقاء ایران اسلامی است.

استاد حوزه  مازندران در پایان  به کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه از انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: وضعیت اقتصادی امروز کشور نتیجه عدم شناخت دقیق از ظرفیت های عظیم درون نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اعتماد به مذاکرات و غربی ها نمی تواند تمامی مشکلات کشور را حل کند و قطعا با روی کار آمدن یک دولت جوان و گفتمانی و با تکیه با توان و مدیریت داخلی و با باور ما می توانیم بسیاری از این مشکلات و معضلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha