چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سازمان بسیج

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شیرازی گفت: در مقطع حساس انتخابات که دشمن با تمام قوا وارد صحنه می شود تا به انقلاب خدشه وارد کند، بخواهیم اشکالات نظام را در تریبون های عمومی پررنگ کنیم مردم و جامعه را ناامید می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، شامگاه شنبه در نشست اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه اصفهان که به همت سازمان بسیج اساتید و نخبگان، در مدرسه علمیه امام صادق (ع) چهارباغ برگزار شد، بیان کرد: ما اگر در طول تاریخ اسلام نگاه کنیم هیچ کجا نظامی مثل نظام جمهوری اسلامی ایران با این سابقه و با این همه دشمنی پیدا نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: دشمنی هایی که امروز باید بگوییم دشمنی مدرن است، با استفاده از انواع و اقسام وسایل تبلیغاتی در یک جنگ نرم گسترده که به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند،  اما آن چیزی که این نظام دنبال می‌کند دین است، علت دشمنی استکبار هم با این نظام بر سر دین است.

شیرازی در رابطه با هدف انقلاب گفت: امام بزرگوار برای پیاده سازی اسلام، انقلاب کردند؛ در آبان ۱۳۴۳ امام سخنرانی در رابطه با قانون کاپیتولاسیون دارند که در آنجا می فرمایند «اسلام در خطر است به داد اسلام برسید علمای قم، علمای نجف، علمای تهران و ... اسلام را دریابید.»

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم بر مبنای نظامی منطبق بر دین تحقق پیدا کرد، یک اصل کلی در قانون اساسی هم وجود دارد آن هم اصل حاکمیت اسلام بر تمامی قوانین است.

وی بیان کرد : در سالهای گذشته، جنگ نظامی، جنگ امنیتی، جنگ فرهنگی، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی و انواع و اقسام جنگ ها را علیه کشور ما طراحی کردند تا این نظام و حکومت دین بر جمهوری اسلامی را پایان دهند، اما نتوانسته اند.

شیرازی عنوان کرد: در این ۴۲ سال اشکالاتی  در قوا، نهادها و در مجموعه نظام  وجود داشته است، گاهی اشکالات را در یک محیطی مثل حوزه علمیه بیان می کنیم تا آسیب‌شناسی کنیم و آسیب ها را برطرف کنیم، اما گاهی در یک زمانی که دشمن با تمام وجود علیه نظام ما بسیج شده است مثل زمانی که می خواهیم سپاه را نقد کنیم و در آن زمان دشمن به کشور ما حمله کرده است و سپاه در حال سرکوب کردن دشمن است، آن زمان موقع مناسبی برای نقد سپاه نیست،  در مقطع حساس انتخابات که دشمن با تمام قوا وارد صحنه می شود تا به انقلاب خدشه وارد کند، بخواهیم اشکالات نظام را در تریبون های عمومی پررنگ کنیم مردم و جامعه را نا امید می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله ابراز کرد : اگر بخواهیم دستاوردهای نظام را تبیین کنیم، مهمترین آن را می توان خروج طاغوت از این کشور و جایگزینی ولی فقیه دانست؛ در طول چهاردهه گذشته هم تهدید و هم تحریم بوده، همه دشمنان در تلاش بودند تا این نظام ادامه پیدا نکند، اما نتوانستند تا به امروز، هر کس جای مقام معظم رهبری بود، این نظام متلاشی شده بود و وضعیتی بدتر از کشورهای منطقه داشتیم، اما امروز جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده است.

وی ابراز کرد: وقتی رهبر انقلاب سخن می‌گویند، سران آمریکا و اروپایی برنامه‌های خود را قطع می‌کنند تا ببینند رهبر جمهوری اسلامی ایران چه می گوید؛ غربی ها اذعان دارند، ما سال‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم رهبر انقلاب با یک سخنرانی تمام برنامه ها را به هم می زند،؛ سال ۸۸ گفتند بیست سال برای آن برنامه ریزی کرده بودیم و تمام استکبار وارد شد تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند؛ این کم قدرتی نیست.

 شیرازی خاطرنشان کرد: اگر تحریم‌های اقتصادی را نگاه کنیم، متوجه می شویم این تحریم ها می توانست پشت هر نظامی را بشکند، اما جمهوری اسلامی با تمام این سختی ها مانده، چون مردم نگاهشان به رهبر انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به بیان خدمات بی شائبه شهید سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی در دیدار با علمای قم می‌گوید اگر می‌خواهید جمهوری اسلامی بماند باید از ولی فقیه حمایت کنید، در جای دیگر می‌گوید من با تمام علمای اسلامی دیدار کردم و می شناسم در میان همه این علما،   مقام معظم رهبری در حکمت، مدیریت، بصیرت، ایمان و تقوا، شجاعت و ساده زیستی بی بدیل است.

لازم به ذکر است این نشست به صورت پرسش و پاسخ پایان یافت.

بیان اشکالات نظام در زمان انتخابات نتیجه ای جز ناامیدی مردم ندارد

بیان اشکالات نظام در زمان انتخابات نتیجه ای جز ناامیدی مردم ندارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha