شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 957642
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
سیاوشی

حجت الاسلام شیاوشی ضمن انتقاد از بی توجهی مسئولان به شهرستان هایی چون فریدن با دارا بودن ظرفیت های بی بدیل صنعتی و اشتغال زایی، گفت: چرا نباید به این شهرستان توجه ویژه بشود، در حالی که با یک حمایت کوچک، هزار نفر در اولین شهرک رمز ارز کشور می توانند مشغول به کار شوند.

به گزارش خبرگزاری»حوزه» به نقل از دفتر امام جمعه فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی، شامگاه شنبه در مراسم عملیات اجرایی احداث نخستین مزرعه استخراج رمز ارز کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، با اشاره به اینکه شهرستان فریدن دارای آب فراوان می باشد که به خوزستان می رود، اظهار داشت: این شهرستان جزو حوزه آبریز اصفهان، دارای خاک مرطوب و مناسب با خاصیت تولید گیاهان دارویی است اما در این شهرستان محرومیت بیداد می کند و مردم این منطقه به بسیاری از شهرهای اطراف اصفهان کوچ کرده اند.

وی افزود:حدود ۳۰ درصد مردم این شهرستان تحت پوشش نهادهای حمایتی قراردارند و در بخش صنعت سهم این شهرستان صفر است.

امام جمعه فریدن تصریح کرد: ما با دو مشکل طرح توازن و آمایش سرزمینی و منابع اولیه مواجه هستیم و این در حالی است که  ۸ هزار کارخانه اطراف این شهرستان وجود دارد اما یک صنعت در این شهرستان نیست.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان برای این استان دلسوزی کنند و از پتانسیل و سرمایه گذاران این شهرستان که فقط نیاز به حمایت مسئولان دارند،استقبال کنند.

حجت الاسلام سیاوشی گفت: چرا نباید به این شهرستان توجه ویژه بشود در حالی که با حمایت کوچک، هزار نفر در این شهرک رمز ارز کشور می توانند اشتغال ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: مسئولان استان باید به صورت ویژه برای جلوگیری از مهاجرت توجه بیشتری به این شهرستان کنند، تا در آینده شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha