جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 957643
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کتاب الگوی مدیریت جهادی

کتاب «الگوی مدیریت جهادی» تألیف حجت الاسلام عسکری وزیری، چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، کتاب «الگوی مدیریت جهادی» تألیف حجت الاسلام عسکری وزیری، در ۳۲۸ صفحه با حمایت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم  و انتشارات شهد علم یزد روانه بازار کتاب گردید.

در این کتاب محقق به‌منظور شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مدیریت جهادی و طراحی الگو از تجربیات فرماندهان دفاع مقدس، داده‌ها و اطلاعات موردنیاز را جمع‌آوری و سپس داده‌ها را با روش تحلیل مضمون تحلیل و کدگذاری کرده نموده است.

نویسنده کتاب، با رجوع به کتابخانه، مطالعه اسناد، مدارک مکتوب، از قبیل کتاب‌ها، توصیفات، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، وصیت‌نامه‌ها، دست‌نوشته‌ها، خاطرات و زندگی‌نامه‌های فرماندهان دفاع مقدس، به جمع‌آوری داده‌ها پرداخته است.

 و در ادامه به‌منظور تحلیل داده‌ها، با روش تحلیل مضمون، داده‌ها را در قالب مضامین و تم‌هایی طبقه‌بندی کرده است؛ آنگاه از آن مضامین، کدهای اولیه را استخراج و در گام بعد با ترکیب و تلخیص کدهای اولیه و قرار دادن آن‌ها در عناوینی کلی‌تر و مرتبط، به کدهای سازمان دهنده دست‌یافته، در ادامه با کنار هم قرار دادن و دسته‌بندی کدهای مرتبط به‌منظور ایجاد مفهومی عام از آن‌ها، سرانجام، کدهای فراگیر را تحت ‌عنوان مؤلفه‌های نهایی در قالب الگو ارائه کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha