پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سامانه سیما

حوزه/ رئیس اداره تحلیل و طراحی سامانه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از فعالیت روزانه ۶ هزار کاربر در سامانه سیمای این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  علی اخباری به ارائه گزارشی در مورد فعالیت سامانه سیما پرداخت و اظهار داشت: سامانه سیما با توجه به نیازی که مدارس، مدیریت های استانی و متقاضیان ستادی حوزه های علمیه خواهران برای برگزاری جلسات برخط و دوره های ارزش افزوده برای طلاب و ضمن خدمت برای کارمندان و اساتید داشتند، طراحی و راه‌اندازی شد.

وی به روش کار با سامانه سیما اشاره کرد و افزود: روش کار سامانه به این شکل است که به هر متقاضی که از مدیریت استانی یا از مدارس معرفی شده باشد، دسترسی مدیریتی داده می‌شود و برای هر قسمت یک میز کار اختصاصی تعریف می کنیم.

رئیس اداره تحلیل و طراحی سامانه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: مخاطبین این سامانه طلابِ در حال تحصیل، طلاب فارغ التحصیل، اساتید در حال تدریس یا مجوزدار و همه کارمندان ستاد، مدیریت استانی و مدارس علمیه هستند.

وی «برگزاری کلاس برخط»، «آزمون مشترک و برخط»، «نظرسنجی»، «تکلیف»، «تحقیق» و «ارائه محتواهای چند رسانه‌ای» را از امکانات سامانه سیما برشمرد و بیان داشت: یکی دیگر از امکانات این سامانه «صدور گواهینامه دیجیتال» است که اخیراً اضافه شده، به این صورت که کاربر در دوره و آزمون شرکت می‌کند و سامانه با توجه به شرایط کرونایی به این فرد به صورت مکانیزه گواهینامه می دهد و دیگر نیازی به چاپ گواهینامه نیست.

 اخباری خاطرنشان کرد: آخرین بروزرسانی که در سامانه سیما داشتیم، این است که امکان برگزاری کلاس های برخط، بدون پیش نیاز نرم افزاری روی سیستم کاربر قابل انجام است.

وی همچنین از بهره برداری مرکز تماس به شماره  ۴۸۲۳ در سامانه سیما خبر داد و گفت: در این قابلیت، چند اپراتور پاسخگوی مدیریت های استانی و مدارس برای استفاده از سامانه سیما و میزکار هستند.

رئیس اداره تحلیل و طراحی سامانه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان این که تاکنون بیش از ۵۰ هزار کاربرِ منحصر به فرد در سامانه سیما وارد شده‌اند، افزود: در روز رکورد ۶ هزار کاربر را داشته ایم و حدود ۳۰ میز کار در سامانه تعریف شده است.

وی در پایان به فعال ترین میز کارها در سامانه سیما اشاره کرد و اظهار داشت: فعال ترین میزکارها، به ترتیب میز کار معاونت پژوهش، مدیریت امور نخبگان، معاونت فرهنگی و مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha