پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسته معیشتی

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: هشت هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۲۴ میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان اصفهان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه اصفهان، حجت‌الاسلام ولی الله روان، صبح امروز در آئین اهدای سه هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به نیازمندان شهرستان اصفهان که توسط امامزادگان شهرستان اصفهان تامین شده بود، اظهار داشت: طرح ضیافت مهربانی همزمان با سراسر کشور در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات طرح ضیافت الهی با رویکرد اجتماعی توزیع بسته های معیشتی است، ابراز داشت: ویروس کرونا در کشور اقشار نیازمند را تحت تاثیر قرار داده است و از این رو سازمان اوقاف با توجه به رسالتی که دارد کمک به اقشار کم درآمد وضعیف در این شرایط را در دستور کار قرار داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بسته های کمک معیشتی در استان اصفهان از محل اجرای نیات واقفان، محل اعتبارات فرهنگی و کمک خیران تامین می‌شود، ابراز داشت: بر این اساس در ماه مبارک رمضان در استان اصفهان رزمایش ضیافت همدلی با توزیع هشت هزار بسته معیشتی در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۰۰ بسته در شهرستان اصفهان تهیه  و توزیع شده است، ادامه داد: ارزش هر بسته سه میلیون ریال برآورد شده است و می‌توان گفت در مجموع هشت هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی ۲۴ میلیارد ریال بین نیازمندان استان اصفهان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha