پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسته معیشتی

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی در شهرستان اصفهان با کمک خیرین و امامزادگان تامین و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه اصفهان، حجت‌الاسلام روح الله بیدرام صبح امروز با اشاره به برنامه‌های امامزادگان شهرستان اصفهان در زمینه تامین بسته های معیشتی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در ۲۲ امامزاده این  شهرستان در حال  اجرا است.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی در راستای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان با محوریت بقاع متبرکه شهرستان اصفهان، ادامه داد: قرار گرفتن استان اصفهان در وضعیت شیوع کرونا همچون سال گذشته برگزاری برنامه‌های طرح ضیافت الهی را در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اصفهان تحت تاثیر قرار داد و از این رو همه برنامه‌های این ماه مبارک در این مراکز به صورت غیرحضوری و با استفاده از بستر فضای مجازی انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با اشاره به همکاری خوب صدا و سیما و رسانه‌ها در زمینه پوشش برنامههای زنده و تولیدی بقاع متبرکه شهرستان در طرح ضیافت الهی ابراز داشت: در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری محافل قرآنی کمک به معیشت خانواده های متاثر از شیوع کرونا و وضعیت نامناسب اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر این اساس سه هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی از محل اجرای امینانه نیت واقفان، بسته‌های معیشتی تهیه و برای جامعه هدف در مسجد جامع اصفهان توزیع شده است، اضافه کرد:  ارزش ریالی هر یک از این بسته ها سه میلیون ریال برآورد شده است.

 حجت الاسلام بیدرام  با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان دهمین طرح تامین بسته های معیشتی توسط امامزادگان شهرستان اصفهان اجرایی شده است، گفت: مجموع این بسته‌ها ۱۷ هزار عدد بوده است که ارزش ریالی آن نیز ۵۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha