پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیسی

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی در نامه ای ضمن گرامیداشت ورود رئیس قوه قضائیه به همدان، از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رونق مجدد کارخانه های استان را درخواست کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی، در نامه ای ضمن گرامیداشت ورود رئیس قوه قضائیه به همدان، از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رونق مجدد کارخانه های استان را درخواست کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن رحیم

وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا

حضور مجاهد بزرگوار عالم جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را به استان دارالمجاهدین همدان خیر مقدم می گوییم.

تبسم آسمانی شهید سردار همدانی را به دوست و یار و رفیق سابق خود حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را احساس می‌کنیم و امید داریم حضور ایشان در استان همدان موجب برکات و رفع مشکلات قضائی مردم و همچنین به پاشدن کارخانه‌های خموده شده و آنهایی که چرخشان از کار افتاده باشیم و مجددا کارگران و زحمت کشان خدمت گزار جامعه مشغول به کار شوند.

از رئیس قوه قضائیه تقاضا داریم تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها را همچنان که در دستور کار همه استان ها داشته اند در همدان نیز با دستور خود شاهد مراجعه کتر مردم به شعبات قضائی باشیم.

امیدواریم خداوند وجود ایشان را برای امت اسلام حفظ کند و این مایه امید و نشاط و شخصیتی را که بالندگی و تحول در امور قضائی  کشور ایجاد کرده را از گزند حوادث عرضی و سمائی مصون بدارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha