شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: حضور در انتخابات ادای دین ملت نسبت به امام(ره)، خون شهدا و نظام اسلامی است، لذا همه باید با حضور آگاهانه در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را بی اثر سازیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به مسئله مهم انتخابات اشاره و بیان کرد: مشارکت در اداره امور کشور و انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات ادای دین ملت نسبت به امام(ره)، خون شهدا و نظام اسلامی است، لذا همه باید با حضور آگاهانه در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را بی اثر سازیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب روحانیون استان قزوین تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات باید آگاهی لازم را نسبت به امور کشور و عرصه بین‌المللی داشته باشند و مردم نیز با آگاهی و شناخت کامل از داوطلبان، آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال ایجاد فضایی هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، حضور و مشارکت موثر و گسترده مردم در صحنه انتخابات بیش از هر زمان دیگری مهم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha