پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیسی

حوزه / رئیس قوه قضائیه به تشریح برنامه‌های امروز خود پرداخت و گفت: دیدار با مدیران استان، حضور در شورای اداری و نشستی با همکاران قضایی از جمله برنامه‌های امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در لحظات نخست ورود به استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو سفر قبلی خود به همدان، اظهار داشت: باید در ابتدا این سفر از مردم و مسئولان همدانی به علت لغو سفر و تاخیر به وجود آمده به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی کنم.

وی افزود: پس از اعلام ستاد کرونا مبنی بر شرایط مناسب سفر از نظر شیوع بیماری کرونا، این سفر به امروز موکول شد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تاریخچه فعالیت‌های مردم همدان، یادآور شد: مردم همدان هم تاریخ بسیار روشن و نورانی چه در مورد تمدنی تمدن اسلامی که در آن رقم خورده دارند و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و مجاهدت و پشتیبانی نیروهای همدانی نقش مثال زدنی بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره علما و شهدای بزرگ استان همدان، خاطر نشان کرد: پیش از این سفر ۲۵ نفر از کارشناسان در استان همدان و شهرستان‌های استان حضور داشته و قرار است این گزارش‌ها در جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و دیگر مسئولان استان بررسی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه شرایط موجود از نظر کرونا، امکان برگزاری دیدارهای مردمی را از بین برده است، گفت: بنده به دلیل علاقه‌ای که به این استان دارم، بسیار دوست داشتم تا بتوانم در جمع با شکوه مردم قرار گیرم اما متاسفانه این امکان در این سفر وجود ندارد.

وی به تشریح برنامه‌های امروز خود پرداخت و گفت: دیدار با مدیران استان، حضور در شورای اداری و نشستی با همکاران قضایی از جمله برنامه‌های امروز است که در نهایت با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار و دیگر مدیران ضمن بررسی گزارش‌های واصله، آنچه قابل حل است در این جا بررسی می‌شود و آنچه لازم است در مرکز پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha